Gå til innhold

Trøst i mørketida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk sydenstemning med palmer og annet grønt. Og du er tydeligvis inne i en liten novemberdump og burde nok bare bestille billett :)

 

Jeg er definitivt inne i en novemberdump, og etter aktiviteten på siden her, er jeg ikke den eneste...eller har alle sammen reist til syden? :)

Bildet er forøvrig fra Mexico hvis noen skulle lure på det.

Takk så mye for kommentar og ha en flott dag!....tross alt;)

Lenke til kommentar

Godt komponert med flott tittel. Ligger litt på stranden for tiden, pensjonisttiden er nok en god tid hvis man holder seg i form og er velsignet med god helse. I dag skal vi en liten tur til Estepona som Alec anbefalte. Ha en fin dag! Mvh Gunnar

God morgen Gunnar! Ble det en fin tur til Estepona? Håper vi får se noen bilder derfra etter hvert. :)

Jeg gleder meg litt til å bli pensjonist, håper helsa holder seg. Jeg er litt sliten av arbeid nå kjenner jeg. En uke på stranden og i varme strøk hadde nok gjort underverker.

Lenke til kommentar

 

Godt komponert med flott tittel. Ligger litt på stranden for tiden, pensjonisttiden er nok en god tid hvis man holder seg i form og er velsignet med god helse. I dag skal vi en liten tur til Estepona som Alec anbefalte. Ha en fin dag! Mvh Gunnar

God morgen Gunnar! Ble det en fin tur til Estepona? Håper vi får se noen bilder derfra etter hvert. :)

Jeg gleder meg litt til å bli pensjonist, håper helsa holder seg. Jeg er litt sliten av arbeid nå kjenner jeg. En uke på stranden og i varme strøk hadde nok gjort underverker.

Det ble en fin liten tur til Estepona i går, koselig med gamlebyen. Jeg fikk også med meg det eksklusive boligkomplekset Vista Africa hvor Alec holder til når han er på de kanter. Du får sikkert en god pensjonisttilværelse så aktiv og sprek som du er. Ha en fin dag! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...