Tomzern Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Hei! Når jeg kom hjem i dag og satte meg på PC'en, skrudde den seg plutselig av midt under spilling av NFSU..Måtte trekke ut strømmen og vente 10 sekunder før jeg kunne slå den på igjen...Dette gjentok seg tre ganger, men når jeg ikke spiller, slår den seg ikke av...Hva er galt? Det virker som om den liksom slår seg av når den anstrenger seg... Mvh Tomzern
Shuttle Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 mulig maskinen din blir for varm,sjekk att alle vifter går
Tomzern Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 Alle vifter går...Har sjekka....Har 5 kabinettvifter så det er bra med luftgjennomstrømning i kabinettet... Sist jeg skrudde på pcen før dette problemet kom, spilte jeg jo i MINST 1 time i strekk uten at det var noe problem... Mvh Tomzern
SineTwo Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Gjør så her... disable automatisk restart av windows (du har vel winxp) - da vil du evt. heller få en blåskjerm istedet tror jeg. Du kan da videre feilsøke derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå