Gå til innhold

Telenor adsl


Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan velge mellom å oppgradere til 10GB grense for en 100-lapp i måneden, eller betale 100 kroner en gang iblant for 5 GB ekstra. De 5 GB brukes til de er brukt opp og kommer på toppen av den ene GB du har pr. måned. Det er ikke mulig å slå tillegget av og på.

 

Litt surt om du betaler for å få høy hastighet og din søster? bruker opp det du betaler for ;)

Endret av Øyst
Lenke til kommentar

bestiller du 5gb mer, så begynner du på det etter månedens kvote er brukt opp. det som ikke blir brukt opp, flyttes til neste måned.

 

vil forresten anbefale noen med skillz innen websider(altså ikke meg) å lage en underskrifts-side for alle som vil at telenor skal fjerne nedlastningskvoten. tross alt er telenor de ENESTE som har kvote, så de er nok temmelig dumme.......

Lenke til kommentar
vil forresten anbefale noen med skillz innen websider(altså ikke meg) å lage en underskrifts-side for alle som vil at telenor skal fjerne nedlastningskvoten. tross alt er telenor de ENESTE som har kvote, så de er nok temmelig dumme.......

Sparer gjerne 200 kroner pr. mnd. på å ha 30GB kvote jeg altså... tror aldri jeg kommer til å laste ned så mye som 1GB i døgnet, selv om jeg har 1024kbps hastighet...

Lenke til kommentar
vil forresten anbefale noen med skillz innen websider(altså ikke meg) å lage en underskrifts-side for alle som vil at telenor skal fjerne nedlastningskvoten. tross alt er telenor de ENESTE som har kvote, så de er nok temmelig dumme.......

Sparer gjerne 200 kroner pr. mnd. på å ha 30GB kvote jeg altså... tror aldri jeg kommer til å laste ned så mye som 1GB i døgnet, selv om jeg har 1024kbps hastighet...

Hmmm Da laster du ned lite ligger på 2-3 gig i døgnet

Lenke til kommentar
Eg sa til faren at eg ikkje ville ha da Telenor DRITE frå starten!

Men han meinte da va bra nokk. :thumbdown:

 

Men går det an?

jeg vet hvordan det er .. =(

men, nå er det slutt! :D for fra nyåret av skal jeg over på noe annet..!

enten Tele2, Tiscali, Nextgentel, eller WLAN (trådløst)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...