Gå til innhold

[Løst] (merkelig) Problem med tilkobling tv


emanon

Anbefalte innlegg

Jeg har et GTX 970, hvor jeg til nå har koblet til tv'n samtidig for å se på media. Bruker DVI til pc-skjerm og til tv. Tidligere i dag kom det en svært skarp tone fra lydanlegget og signalet på tv'n forsvant (jeg så på vanlig tv akkurat da). Forsvant på alle utgangene, men fikk til slutt signalene på den jeg har kabeltv og på den jeg har PS4. Men den jeg har tilkoblet pc'n har jeg ikke fått signalet tilbake. Jeg har prøvd å bytte utgang bak på skjermkortet uten nytte. Byttet også inngang på tv'n uten at det hjalp. MEN jeg koblet den til DVI-utgangen til hovedkortet fungerte da Intel sin og signalet var da tilbake. Jeg skulle bare likt å visst hva som er feil. Da jeg koblet til pc-skjermen på den utgangen jeg hadde tv'n på tidligere, fungerte den fint. Og siden tv-ut fungerer med den samme kabelen på DVI'en til hovedkortet virker det som kabelen fungerer også. Ting fungerer jo, men hater å ikke vite. Og småbekymret for at det er skjermkortet som begynner å ta natten. Noen kloke hoder der ute som kan gi meg noen svar?

 

Oppdatert: Løst denne, er visst flere som har samme feil etter Creators Fall Update. Løst ved å sette ned HZ til 30HZ, signalet kom da tilbake.

Endret av emanon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...