ProXimO Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Når jg starter maskinene,så står det :detecting IDE drivers og når d nbegynner å jobbe igjen, prøver den å boote fra atapi cd-rom..? jg har kikke i bois, og der er oppstarten harddisken, har sjekka med bootdisk og der finner jg ikke hardiskene mine ( C:\ og f:\ ) Det skjedde helt plutselig,så nå trenger jg hjelp til å fikse problemmet... alt mottas med takk Vennlig hilsen ProXimO
ProXimO Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 Vil det hjelpe hvis jeg restarter biosen, isåfall hvordan gjør jeg det? har Abit KG7 HK og manuallen for den finner jeg ikke...
knokle_85 Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Hvis du har windows 2000/xp med ntfs filsystem vil du selvfølgelig ikke finne harddiskene dine siden en bootdisk bygger på win98 med fat32 filsystem.. Hva skjer etter at den har prøvd å boote fra cd-rommen??
ProXimO Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 (endret) har Xp ja,men harddiskene er fat32... skjer ingen ting...den står bare stille...prøvde å starte den opp med xp cd oxo,skjer ingen ting da heller.. Endret 10. desember 2003 av ProXimO
ProXimO Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 hmfs....uten å ha gjort noen ting,kom jeg plutselig inne i windows... fant ut at Det var VIA bus Master IDE driver som hadde tulla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå