Gå til innhold

varsel om manglende vurdering i et fag på sisteåret VGS


fredrikG199

Anbefalte innlegg

Hei. fikk nettopp varsel om manglende vurdering i et fag på sisteåret VGS. Har bare glemt å levere inn en norsk lekse som førte til dette. Har også 3 anmerkninger og 2 forsentkomninger. Dette er da 1. termin, altså før jul. Er redd rett og slett på om jeg fullfører VGS... Har også ikke levert en gymlekse men der sa læreren at om jeg gjorde det bra resten så gikk det bra. Men er bekrymet over dette andre. Har tatt meg sammen men er fortsatt skeptisk.... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Tror du fortsatt har tid til å ordne opp i dette.  :)  Varselet skal du ta på alvor, men faktorene nevnt over høres ikke så ille ut at du ikke skulle få vurdering til våren. Når du har anledning, kan du spørre din lærer om hva som skal til for at du kan få karakter i faget. Det er en god ting at du kan vise læreren at du er interessert i å bestå faget.

Lenke til kommentar

Tror du fortsatt har tid til å ordne opp i dette. :) Varselet skal du ta på alvor, men faktorene nevnt over høres ikke så ille ut at du ikke skulle få vurdering til våren. Når du har anledning, kan du spørre din lærer om hva som skal til for at du kan få karakter i faget. Det er en god ting at du kan vise læreren at du er interessert i å bestå faget.

 

Takk for svar! Har bare startet dette skoleåret sløvt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...