Gå til innhold

Karlsvogna og dens venner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt i mørkeste laget, kanskje. Spesielt med de veistikkene som lyser. Trodde først det var skumle dyr. Bra at det er litt nordlys på nattehimmelen ikke bare i Nord-Norge.

 

Hei Helge!

Ja bildet er altfor mørkt, men det var ikke mer lys liksom :D

Nordlyset kunne jeg bare så vidt ane med mine egne øyne. Artig at kameraet ser det.

Men alt i alt var nok opplevelsen av nattehimmelen bedre i virkeligheten enn på bildet. ;)

Lenke til kommentar

Litt mørk men fint bildet.

Ser att du har Iso 1000, og 20sk. jeg kunne tenk meg iso 2000 kanskje?

Hei Jimmy,

Takk skal du ha. Jeg prøvde med høyere ISO, men syntes det ble litt grumsete og skjoldete på himmelen, så jeg holdt meg på 1000. Og noe mer enn 20 sek på stjerner er heller ikke så lurt, da stjernene flytter på seg.

Ha en fin dag! :D

Lenke til kommentar

Syntes dette var flott bilde. For mørkt? Er ikke dette tatt pm natten.Den stemningen du har fått i dette bildet ville bli ødelagt om det var lysere.. Det enste som skjemmer litt er lyset fra hodelykta.

Hei Jarle,

Det var kjekt å høre at du likte bildet. Å bruke hodelykt er ikke optimalt akkurat, den har et veldig hvitt og skarpt lys. Bildet er tatt rundt kl.23 på et sted uten kunstig belysning.

Skal en få noe ut av bildet er det nok best å ha en god skjerm. :D

Lenke til kommentar

 

Syntes dette var flott bilde. For mørkt? Er ikke dette tatt pm natten.Den stemningen du har fått i dette bildet ville bli ødelagt om det var lysere.. Det enste som skjemmer litt er lyset fra hodelykta.

Hei Jarle,

Det var kjekt å høre at du likte bildet. Å bruke hodelykt er ikke optimalt akkurat, den har et veldig hvitt og skarpt lys. Bildet er tatt rundt kl.23 på et sted uten kunstig belysning.

Skal en få noe ut av bildet er det nok best å ha en god skjerm. :D

Det er jo stemningen i bildet som er flott. Himmel med stjerner osv.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...