Gå til innhold

Sommerminne fra Lofoten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott sommerminne fra flotte Nordland

Mvh Leif

Ja, jeg satt i sofakroken og mimret litt tilbake på sommeren i dag. Nordland er tipp topp! :D

Enig, Nordland......  :)  I morgen tur med skolen, til vakker natur på Andøya :) 

Mvh Leif :cool: 

Skrevet

Smukt sted hvor hyggeligt...man kommer helt i sommerhumør..trods vind af stormstyrke blade der flyver rundt omkring ens øre..fint billede her Hilsen Suss

Skrevet

Smukt sted hvor hyggeligt...man kommer helt i sommerhumør..trods vind af stormstyrke blade der flyver rundt omkring ens øre..fint billede her Hilsen Suss

Takk skal du ha Suss. :)

Jeg tror det må være en av de vakreste steder jeg har vært dette.

Skrevet

Det ser ganske fint ut der. Regner med at det går en slags sti tilbake til Å hvis båten får motorstopp. Har i hvert fall funnet en sti fra Å, men den går til en annen vik.

Skrevet

Det ser ganske fint ut der. Regner med at det går en slags sti tilbake til Å hvis båten får motorstopp. Har i hvert fall funnet en sti fra Å, men den går til en annen vik.

Hei Helge,

nei uten båt tror jeg du skulle slitt veldig med å komme deg tilbake til Å altså. Det er bratte fjellsider her. Folk i Refsvika sendte ungene sine over til nabobygda Helle på skole. Da måtte de over et skar som heter Gongskardet, det så ikke tilrådelig ut i det hele tatt. Da var de borte ei uke og gikk så hjem igjen og var hjemme ei uke. Spesielle greier, ikke noe for dagens unger..

Ved Helle er det fin naturlig bukt som blir brukt til nødhavn når det stormer som verst.

(..og det er ikke ganske fint..det er innmari fint ;))

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Nydelig kystlandskapsbilde av et vakkert landskap med en flott og naturlig fargepalett og et magisk lys .

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...