jarle-60 Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 Knall flott bilde Helene. Her er det ikke mye å trekke. 1
sussss Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 Morgendugg Tidlig morgen i Olden, Sogn og Fjordane. Dette bildet er til deg Suss siden du har bursdag i dag. Jeg vet du liker godt dette området i Norge. Se bildet Hej Helene tusind tak for det meget smukke billede. .ja elsker Olden synes nok jeg kunne genkende stedet...også med de lave skyer hen over vandet ..smukt ser det ud..lige et billedet til mig Hilsen Suss 1
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Skrevet 7. oktober 2017 Knall flott bilde Helene. Her er det ikke mye å trekke. Tusen takk! Det var hyggelig å høre! (...eller lese..)
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Skrevet 7. oktober 2017 Morgendugg Tidlig morgen i Olden, Sogn og Fjordane. Dette bildet er til deg Suss siden du har bursdag i dag. Jeg vet du liker godt dette området i Norge.Se bildet Hej Helene tusind tak for det meget smukke billede. .ja elsker Olden synes nok jeg kunne genkende stedet...også med de lave skyer hen over vandet ..smukt ser det ud..lige et billedet til mig Hilsen Suss Bare hyggelig Suss!
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Skrevet 7. oktober 2017 Så vakkert Tusen takk Torhild! En har ofte igjen for å stå opp tidlig om morgenen.
Leif Olsson Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf
RuneK Skrevet 7. oktober 2017 Skrevet 7. oktober 2017 Herlige lave skyer med blomster i forgrunn. Flott bilde
Fotoskrulla Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Skrevet 7. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf Thank u my lord!
Fotoskrulla Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Skrevet 8. oktober 2017 Herlige lave skyer med blomster i forgrunn. Flott bilde Tusen takk Rune!
Leif Olsson Skrevet 8. oktober 2017 Skrevet 8. oktober 2017 Nice peace of work Helene. Best regards Lajf Thank u my lord! U are velcome ! Bare hyggelig !
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2017 Skrevet 9. oktober 2017 Nydelig landskap , hvor forgrunnen stiller i en egen klasse med de vakre blåklokkene og dråpene i det fuktige gresset . En fin og passende forgrunn til det speilblanke vannet . Alec
Fotoskrulla Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Skrevet 10. oktober 2017 Nydelig landskap , hvor forgrunnen stiller i en egen klasse med de vakre blåklokkene og dråpene i det fuktige gresset . En fin og passende forgrunn til det speilblanke vannet . Alec Takk for de positive ord Alec!
Anbefalte innlegg