Finzac Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 tenkte jeg skulle ta en tur ned mimreveien og spille litt mm7 igjen, men det er det tydeligvis ikke alle/alt som vil... får bare opp en litt diffus feilmelding som beklager for ulempene det måtte medføre og masse annet xp-godsnakking ("ikke skyld på meg, din kødd!") kan jeg gjøre noe lurt for å få det til å virke eller får det bare bli med de gode minnene?
BBC Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Prøvd å kjøre det i kompabilitets-modus? Høyreklikk på programfilen, properties, compability, og sett det til Windows 98 eller noe slikt.
Finzac Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 18:06, borre skrev:Prøvd å kjøre det i kompabilitets-modus? funker fortsatt ikke :sad: (har prøvd alle forskjellige innstillinger på config.utility) får directx6 failed ved installasjon, men det burde vel ikke ha noe å si, eller?
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 hm, mystisk. jeg har spilt m&m7 på winXP uten noen problemer i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå