Gå til innhold

Travellink - Systemfeil ved bestilling, reservert beløp jeg ønsker slettet


cenenzo

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har bestilt en pakkereise fra www.travellink.no... Ser ut som at betalingsprosessen er i to deler, først for hotell, deretter fly. Betalingen gikk gjennom for hotell, men ikke fly, dermed endte det opp med at bestillingen ikke gikk gjennom. Logget inn på nettbanken etter 15 min og ser at jeg har blitt reservert et beløp for hotellet, og det virket som pengene er trekt fra kontoen.

 

Jeg kjenner ikke til travellink så godt så jeg vet ikke om jeg kan stole på dem.

Jeg ringte dem i dag, og de sjekket opp på bookingen via e-post adressen jeg brukte. 

Så ut som de fant bestillingen, men de sa at verken hotell eller fly har blitt bekreftet eller godkjent, så reservasjonen skal kanselleres automatisk uten at de trenger å gjøre noe.

 

Kan jeg stole på dette? Jeg har ingen form for dokumentasjon eller noen ting enn at det har blitt trekt/reservert et beløp fra nettbanken. 

 

Er veldig avhengig av å få disse pengene tilbake fort.

 

Noen som har opplevd dette og kan si noe om hvor lang tid det tar å få et reservert beløp slettet?

Eventuelt tips til hva jeg burde gjøre?

 

Vet jeg burde bestille med mastercard, men skulle bestille tur for vennekretsen, og hadde ikke en grense på 5000 på mastercardet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...