rofl2 Skrevet 18. september 2017 Skrevet 18. september 2017 Her jeg bor er det Viken fibernett og Altibox. Kabel (RJ45) fra nettet går til ARRIS-boksen og derfra er det HDMI kabel til tv. Når det nå ikke kommer et ... signal til TV (har også prøvd pc skjerm, null signal på HDMI kabel) regner jeg med at ARRIS er gåen. Dette skjedde på søndag og jeg reklamerte umiddelbart og fikk svar om "snarest mulig" orden på problemet. Men hele mandag har gått uten at noe har skjedd. Problemet burde kunne ordnes på 5 minutter ved å bytte defekt boks mener jeg. Men enn tilsvarende boks måtte man vel kunne få kjøpt et sted? Det må da være med fjernkontroll til den, det er boksen som gjør jobben som TV. Selve tv'en brukes altså som en ren HDMI-monitor. Jeg blir ganske fed-up av så nonsjalant håndtering av problemer og neglisjering av kunder. Noen som har litt savvy på slike bokser? Har to Dreamboxer men de kommer til kort her.
Actibus Skrevet 18. september 2017 Skrevet 18. september 2017 Vi har viken kundesenter rett borti gata og har hentet ny boks på dagen, tror ikke du får tak i de andre steder. Har du ikke noe kundesenter i nærheten må de vel sende deg en boks, har du ringt dem for å høre om de har sendt deg ny dekoder?
rofl2 Skrevet 18. september 2017 Forfatter Skrevet 18. september 2017 (endret) Vi har viken kundesenter rett borti gata og har hentet ny boks på dagen, tror ikke du får tak i de andre steder. Har du ikke noe kundesenter i nærheten må de vel sende deg en boks, har du ringt dem for å høre om de har sendt deg ny dekoder? Det finnes visst ikke sånn luksus her i Fredrikstad og jeg gidder nok ikke kjøre til Drammen. Har kjørt tunnelen en gang og gjør det ikke om igjen;) Synes den var litt hemsk. Får prøve ringe i morgen. Endret 18. september 2017 av rofl2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå