Gunnar Fagerli Skrevet 22. august 2017 Skrevet 22. august 2017 "Lys i kirkerommet" Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 Herlig bilde, det fanget straks min interesse, mange andres også når man ser på antall visninger. Rart at ingen har skrevet kommentar. Det er vel ingen som tørr å være først. Jeg likte det i hvert fall
Gunnar Fagerli Skrevet 23. august 2017 Forfatter Skrevet 23. august 2017 Takk Helene for kommentar og at du likte bildet! Bildet er bevisst gjort litt uskarpt, og jeg fant ut at s/h passet best. Det er jo mest fokusert på Nidarosdomen under Olavsfestdagene, men her er det ikke inngangspenger og det serveres mat bak i kirken for de som har det litt vanskelig. Mvh Gunnar
Roar Kneppen Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 Slik jeg ser det har du det med å finne deg helvetes vanskelige motiver. her ville jeg økt skarphet og kontrast, men du er kanskje ikke enig? Det svarte elementet oppe mot venstrehjørnet trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Kanskje kunne du med fordel ha kutta enda litt mer nede. At modellens hode er kutta skaper ekstra spenning, men kanskje hadde motivet tjent på full dybdeskarphet. Forstår godt at Helene finner dette spennende. Roar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. august 2017 Forfatter Skrevet 23. august 2017 Slik jeg ser det har du det med å finne deg helvetes vanskelige motiver. her ville jeg økt skarphet og kontrast, men du er kanskje ikke enig? Det svarte elementet oppe mot venstrehjørnet trekker lett ufortjent oppmerksomhet. Kanskje kunne du med fordel ha kutta enda litt mer nede. At modellens hode er kutta skaper ekstra spenning, men kanskje hadde motivet tjent på full dybdeskarphet. Forstår godt at Helene finner dette spennende. Roar Takk for kommentar Roar! Du kommer med mange gode innspill i dine kommentarer, men her står jeg på mitt. Mvh Gunnar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert. V 2 ble best, synes jeg.
Gunnar Fagerli Skrevet 25. august 2017 Forfatter Skrevet 25. august 2017 Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert. V 2 ble best, synes jeg. Enig at V2 er best med litt skarphet og farger - vurderte det annerledes da jeg la det inn :-) Mvh Gunnar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. august 2017 Forfatter Skrevet 25. august 2017 Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert. V 2 ble best, synes jeg. Enig at V2 er best med litt skarphet og farger - vurderte det annerledes da jeg la det inn :-) Mvh Gunnar Jeg glemte å takke for kommentaren - nå ble det jo en kommentar til :-). Jeg hadde ikke tenkt å legge inn dette, men ble litt inspirert av ditt bilde fra katolsk kirke. Mvh Gunnar
Fredrik N. Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert. V 2 ble best, synes jeg. Enig at V2 er best med litt skarphet og farger - vurderte det annerledes da jeg la det inn :-) Mvh Gunnar Jeg glemte å takke for kommentaren - nå ble det jo en kommentar til :-). Jeg hadde ikke tenkt å legge inn dette, men ble litt inspirert av ditt bilde fra katolsk kirke. Mvh Gunnar Ja, men det var jo artig å høre, Gunnar. Akkurat det bildet skulle jeg ønsket jeg hadde komponert på en annen måte, men for seint nå. Mvh Fredrik Og nå fikk du enda en fortjent kommentar.
Anbefalte innlegg