Tømmerås Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 (endret) Jeg gikk over fra Harmony One til Harmony Hub for noen mnd. siden. Det er et fantastisk system, foruten en ting. Når jeg går i fra TV til AppleTV skifter ikke receiveren, en gammel Pioneer AX4, ordentlig hdmi inngang. Dvs det ser ut for at den skifter i displayet, men det kommer ikke opp noe bilde. Hvis jeg da går et hakk tilbake og så frem igjen manuellt på vrideren så kommer bildet på skjermen. Dette skjer kun ved overgang fra aktiviteten TV og ikke fra de andre aktivitetene f.eks DVD. Hvis jeg slår av alt og starter opp med AppleTV så slår alt seg på helt normalt... Jeg har prøvd alle hdmi-inngangene, så feil på receiveren er det ikke. Problemet flytter etter for hver hdmi jeg prøver... Vi har vent oss til dette og slår av alt når vi skal over på AppleTV, men det skal jo ikke være sånn Edit: Den gamle H.One med de samme aktivitetene virker som den har gjort tidligere, altså helt utmerket. Endret 16. august 2017 av Tømmerås
Tømmerås Skrevet 18. august 2017 Forfatter Skrevet 18. august 2017 (endret) Har kontaktet Logitech support så får jeg forhåpentlig en løsning. Endret 18. august 2017 av Tømmerås
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå