Fotoskrulla Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Det er vel ikke noe å sette negativfingeren på her. Et riktig fint bilde. 1
Torhild Jansen Skrevet 10. august 2017 Forfatter Skrevet 10. august 2017 Det er vel ikke noe å sette negativfingeren på her. Et riktig fint bilde. Takk takk ?
Roar Kneppen Skrevet 11. august 2017 Skrevet 11. august 2017 Flotte linjer og former i steinene nærmest. Jeg vet ikke om du er enig med meg når jeg tenker en V2 der du tar en beskjæring oppe så det blå over sola forsvinner for da øker dybdefølelsen. De flotteste fargene blir jo igjen da også. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Roar 1
Jimmyag Skrevet 11. august 2017 Skrevet 11. august 2017 Flott bilde med et praktfullt fint kveldssol.
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2017 Forfatter Skrevet 11. august 2017 Flotte linjer og former i steinene nærmest. Jeg vet ikke om du er enig med meg når jeg tenker en V2 der du tar en beskjæring oppe så det blå over sola forsvinner for da øker dybdefølelsen. De flotteste fargene blir jo igjen da også. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Roar Slett ikke dumt forslag ?
Anbefalte innlegg