Gå til innhold

Andøya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte bilde fra Andøya, og ja er en koloni med havsuler på lite øy mellom Bleik og Andenes :) Jeg vhær på andre siden av fjellet idag, oppe på nakketinden ved Skarsteindalen. Flott tur :) 

Mvh Leif :cool: 

Skrevet

Flotte bilde fra Andøya, og ja er en koloni med havsuler på lite øy mellom Bleik og Andenes :) Jeg vhær på andre siden av fjellet idag, oppe på nakketinden ved Skarsteindalen. Flott tur :)

Mvh Leif :cool:

ja = tenkte svensk, jeg ;) 

Skrevet

Sånn er tåka ofte her ute i Lofoten også. Tåka ligger og presser på fjellene, det er tåke på utsiden, mens det er sol og fint på innsiden. I dag ligger tåka dog tjukk nedover alle fjellene her ute.

Litt mye himmel i V1, men ellers et vakkert bilde.

Artig å se havsulene, visste ikke at de så sånn ut!. Bildet skulle vært presentert på litt mørkere grå bakgrunn, men det er jo en smal sak å ordne. ;)

Skrevet

Sånn er tåka ofte her ute i Lofoten også. Tåka ligger og presser på fjellene, det er tåke på utsiden, mens det er sol og fint på innsiden. I dag ligger tåka dog tjukk nedover alle fjellene her ute.

Litt mye himmel i V1, men ellers et vakkert bilde.

Artig å se havsulene, visste ikke at de så sånn ut!. Bildet skulle vært presentert på litt mørkere grå bakgrunn, men det er jo en smal sak å ordne. ;)

Du har havsule på et foto fra Runde, mener jeg å ha sett. Riktig at været kan være finere på innsiden. Men det kan jo være at det også ville vært fint på yttersiden hvis fjellene ikke hadde vært der.
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Foretrekker landskapsversjonen v1 , flott komposisjon med veien som trekker oss hurtig innover i landskapet og

tåken som smyger seg over fjellet samt den fine og skykledde himmelen i bakgrunnen .

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...