Gå til innhold

Store forskjeller mellom SX1 og P900


JZA

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hvorfor det kan være verdt og gi 2000 kroner mer for enn P900 enn en SX1 ?

 

Selv hadde jeg egentlig tenkt til å kjøpe en LG 7100, men den hadde så alt for lite minne, tror heller derfor jeg går for en SX1, hvis den kommer før jul. Kjøper den subsidiert, så jeg kan jo uansett selge den uten å tape særlig mye penger. Tjener vel heller litt, og kjøpe meg en billigere mobil, hvis jeg ikke har behov for en sånn type mobil.

 

Men hvor stor er egentlig en SX1 i virkeligheten, i forhold til f.eks en 6600 eller en Qtek ? :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe enten SX1 eller P900. Hvilken skal jeg velge??

Er opptatt av skjerm/bildekvalitet, skal ha et lite arkiv på minnekort. Du får vel større bilder på P900 enn SX1 eller hva?? I tillegg er interessert i lydkvaliteten da mp3. Funksjonsmessig er vel P900 mer utstyrt, det er vel også lettere å skrive sms.

Lenke til kommentar

Definer behovene dine.

 

P900 har mer til felles med en PDA som har telefon kapasitet innebygget. SX1/N6600/SendoX er mobile telefoner som er utvidet med PDA muligheter. P900 er de fleste overlegen på ren datakraft og utvidet funksjonalitet, men som kommer til prisen av større og tyngre enhet. Sendo X er den ene av de som kanskje kan dekke alle behov...om den holder det den lover.

 

Så å sammenligne SX1 og P900 er ikke rettferdig for noen av de...de dekker unike behov og erstatter ikke hverandre.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

den mest utstående forskjellen på utsiden er størrelsen og skjermen (p900 er større på begge av de nevnte punktene)

ellers er nok p900 mere fyldig invendig og er mere pda rettet enn sx1....

 

 

stor skjerm er godt å ha til å vise bilder og film ;)

 

personelig jeg kommer mest sansynlig å kjøpe meg p900 eller Sendo X når den kommer ;) synes også at de 2000 kr ekstra, er 2000 velbrukte kroner... :roll:

(men prisen kommer å falle)

 

egentlig hører ikke sx1 i samme båt som p900...

sx1 kan egentlig bare sammenliknes med Nokia 6600 og Sendo X (sendo X er i følge meg, best av de nevnte)

p900 har egentlig 1 konkurent; p800....

et par tusen farger mindre på skjermen; men samme oppløsning og i grunn samme telefon; kanskje den er noe å vurdere hvis pengeboken er litt for trang for p900? den har jo ikke heller noen særlige "barnesykdommer", nå som de fleste er kurrert, det er en bra ting... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...