Roar Kneppen Skrevet 8. juli 2017 Skrevet 8. juli 2017 Vigelandsparken 204, 205 , 206 A og 206 B Bildet er fjernet.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 Flott billedserie fra Vigelandsparken , favoritter her blir v2 og v3. Tok et bilde av skulpturen sinnataggen i Bergen som viste mindre detaljer enn dette og la det ut på Sony forumet . Det ble sensurert/slettet . Det ser ut til at naturlig nakenhet ikke er så naturlig når det kommer til stykket . Alec
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Skrevet 10. juli 2017 Disse sidene som den du nevner, Facebook, Twitter etc. ser ut til å følge værst tenkelig amerikansk kultur der de t.o.m. kler på skulpturer fordi det krenker bluferdigheten. Hold deg til fotosidene med slikt. Pbase.com hvor jeg jo har min portfolio har jeg ingen problem med. Har ikke sjekket, men det er mulig det finnes et sted der man kan krysse av for ikke å få se slikt? Roar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 Disse sidene som den du nevner, Facebook, Twitter etc. ser ut til å følge værst tenkelig amerikansk kultur der de t.o.m. kler på skulpturer fordi det krenker bluferdigheten. Hold deg til fotosidene med slikt. Pbase.com hvor jeg jo har min portfolio har jeg ingen problem med. Har ikke sjekket, men det er mulig det finnes et sted der man kan krysse av for ikke å få se slikt? Roar Slik kunst som dette må vi kunne tåle å se , det finnes langt verre ting å irritere seg over for tiden . Hvis amerikanerne ikke tåler dette får de skaffe seg (finne opp) briller med bluferdighetsfilter . De skal ikke få bestemme hva resten av verden vil se . Alec Alec
Anbefalte innlegg