Gå til innhold

Indian roller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skarpt og fint bilde, kanskje er det litt lite luft over fuglen?

Jeg likte det. :D

Takk Helene. Bildet er cropet endel.

mvh Keshav

Skrevet

Flott bilde.

Er det manipulert? Fuglen ser ut som del av en installasjon.

Nei ingen manipulering. Bildet er tatt fra en safarijeep og jeg har flere versjoner av fuglen.

mvh Keshav

Skrevet

Denne har jeg også fra en noenlunde liknende setting sammen med ei kråke. Stort sett ellers sittende på luftledninger.

Kan nevne at på norsk kalles de bl.a "brednebbråke."

Liker begge versjoner her med god skarphet mot ensfarget grå bakgrunn.

Jeg ville vurdert 5-6 mm. kutt til venstre i V2 så ramma skjærer inne i det brune porslenet og også tar med den vesle rustne som stikker opp ute til venstre.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Denne har jeg også fra en noenlunde liknende setting sammen med ei kråke. Stort sett ellers sittende på luftledninger.

Kan nevne at på norsk kalles de bl.a "brednebbråke."

Liker begge versjoner her med god skarphet mot ensfarget grå bakgrunn.

Jeg ville vurdert 5-6 mm. kutt til venstre i V2 så ramma skjærer inne i det brune porslenet og også tar med den vesle rustne som stikker opp ute til venstre.

Roar

Takk Roar V3 er paa plass
Skrevet

Liker v2/V3 der vi ser fugl som benytter menneskeskapt "sitteplass". Det at den titter vaktsomt over rusthaugen er på en måte sjarmerende. V1 også bra, men synes fuglens positur kommer mer til sin rett i V2/3.

Mvh Ragnar

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Liker v2/V3 der vi ser fugl som benytter menneskeskapt "sitteplass". Det at den titter vaktsomt over rusthaugen er på en måte sjarmerende. V1 også bra, men synes fuglens positur kommer mer til sin rett i V2/3.

Mvh Ragnar

Takk Ragnar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...