Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hmm:  :hmm:  :hmm:  :confused: .

Nå er vi vel ikke i Norge :hm:

For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø  :confused:

Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........

Gi oss noen hint da  :wallbash:

• Liker 1
Skrevet

:hmm:  :hmm:  :hmm:  :confused: .

Nå er vi vel ikke i Norge :hm:

For det meste er bygningene i betong og noe i treverk, så det kan ikke være i hjemlandet. Ved en elv, som har sitt utløp ved sjø  :confused:

Grønt og frodig, bygget til høyre er noe moderne, et bygg øverst, med en steinsatt mur som ligner på noe gammelt........

Gi oss noen hint da  :wallbash:

Det var vanskelig, men jeg tror dette er i en plass i øst Europa Riga kanskje.

Uansett set et flott bildet Helene.

Jeg tror jeg vet det hvis det er i Norge. Flott arkitekturbilde. Det ble ikke noen bestigning av Innerdalstårnet i går. Det får bli med "gutta på tur" :-) Mvh Gunnar

Ved Nidelven?

Jeg skal gi dere svaret litt senere i dag, men kan tipse om at jeg ble inspirert av et av bildene som ble lagt ut igår ;)

Skrevet

Dette er som flere var inne på, fra Nidelvens bredd. Men jaggu så det litt utenlandsk ut! Som Bjarne skriver så er det Kristiansten festning vi ser snurten av oppe på åsen. :)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Et virkelig flott bilde med en flott speiling i elven , det som gjorde at jeg trodde dette var utenlands var arkitekturen. Da jeg så festningen på toppen var jeg innenfor Norge's grenser igjen .

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...