Flames Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Hei, Etter å ha flyttet pc'en inn i det som må være husets kjøligste rom (under 10 grader) tenkte jeg at jeg skulle overklokke litt. Temperaturen forandrer seg ikke noe særlig mye, men den ligger rundt om 30° ±. Jeg stilla fsb opp litt og litt (var vel maks på 178fsb), men når jeg restarter så skjer det ingenting. Da må jeg resette cmos for å komme meg inn igjen. Jeg har jo selvfølgelig en "Qtec 450w" psu som ikke er så alt for bra. Er det psuen som stopper meg? Av hardware har jeg a7n8x deluxe, 3 harddisker, 1 cd-rw, lydkort, 7 vifter og 512mb geil golden dragon.
meanbean Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Tenger en liten HW liste for å komentere Cpu ram ol....
Bach Skrevet 6. desember 2003 Skrevet 6. desember 2003 Brukte en Q-Tec 450W tidligere. Problemet ved overklokking var ustabilitet pga vinglete spenninger. Om ikke maskina booter i det hele tatt er det nok noe annet.
Explorer Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Jeg har nok samme PSU og kan ikke si jeg har problemer med den Har ingen problemer med å nå 200 FSB med noname PC 2700 RAM! Som du sier har du GeiL som er mye bedre så det skal ikke ha noe å si. Vet ikke om du kansje belaster PSU litt mer enn meg men det burde jo ikke gjøre at maskinen "dør" ved 178 FSB. Selv er jeg veldg fornøyd med Q-tek PSU en
meanbean Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Kjører selv med Qtec 350w med prosessor på 219*11 på 2v Stabil og fin men har bare cd brenner + dvd brenner og 1 wd 120gb disk og gf4 ti4200 pluss et par vifter
Flames Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 Hmm.. Jeg skal prøve meg litt fram når jeg kommer hjem fra skolen i dag, hvis ikke så bestiller man seg ny og stillere psu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå