Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

For ca 1 uke siden slo eksen opp med meg(vært sammen i 3 og 1/2 mnd). Det var 2 grunner. Den ene var ar rundt andre har vi akkurat ikke vært "kjærester", jeg har "trukket" meg unna på en måte (hadde problemer i mitt forrige forhold med at han HATET at eg "hang" på han som har gjort at eg er usikker nå) men jeg har sagt og han vet eg/vi klarer å endre på det men han er sur for det da det virker som eg ikke hadde endret på det om han ikke hadde slått opp som er forståelig, men hadde tenkt til å endre på det 1 måned før men vi har ikke vært med noen så har vært "litt" vanskelig.

Andre grunnen er at for 1-2 mnd siden var eg på båttur med mamma og pappa og der vi var lå noen kompiser av meg sin båt da de var på guttetur. De var 6-7 personer og 3 av de kjente eg. Så da endte eg opp utover dagen å være med de, så dro de eg ikke kjente på en eller annen fest, og 20 min seinere kom damene til kompisene mine. Vi satt og koste oss og pratet, og av en eller annen grunn kom de innpå temaet skinnydipping. Så da endte vi opp med å gjøre det. Men eg var usikker og lurte litt på om det hadde vært greit for han, men alle de andre sa sånn; "koff ska han bli sur?" , "eg hadde gjort det", "eg hadde ikke blitt sur" osv.. så endte opp med å gjøre det, men tok bare av toppen og holdt meg foran og var bare uti i sånn 1-2 min. Og han fikk vite det, og når eg kom hjem igjen tok han det aldri opp og virket ikke som han syntes det var gale, men helt siden det skjedde har han vist tenkt på det og snakket med alle andre utenom meg om det og nå for 1-2 uker siden tok han det først opp med meg!!!

Han er en "litt" følsom fyr og mener da dette er utroskap!! Er det det? Alle vennene mine + mamma mener det ikke er det!!!

 

Han har tilgitt meg og alt men han stoler IKKE på meg! Han tror, selvom eg har sagt 5000 ganger og mener når eg sier noe sånt vil aldri skje igjen, at det vil skje!

 

Eg vil virkelig ikke dette, han er det beste som har skjedd meg på en god stund og elsker han og vet ikke hvor eg ska gjøre av meg for vil bare ha han tilbake og få fikset dette!!

 

Sendte han en meld i går om når han kommer tilbake fra Spania om vi kan snakke og da skrev han: Må se det Ann da.

 

Hjelp noen?!?!!

 

Anonymous poster hash: 1b23e...7ec

 

Anonymous poster hash: 2a0e2...a6b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skinnydipping er ikke utroskap. Men jeg ville ikke likt at kjærringa mi hadde "sprada rundt" nude forran andre karer. Hvertfall ikke om jeg ikke hadde vært der. 

Vær ærlig og direkte. Si hva du vil med han. Om ikke han vil det samme, så er han nok ikke like interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...