Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2017 Skrevet 21. juni 2017 Har du vært inne på museet de har? Tror det må være i huset på venstre side i V3. Kjekt! Artig å se denne serien, den gav meg flashback til en 50-årsdag/jentefest vi hadde på ei hytte like borti høgget. Vi gikk bort hit og spiste deilig middag i flotte omgivelser. Vi fikk en liten omvisning også. Herlig sted spekket med historie. Nydelige bilder alle sammen!
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2017 Skrevet 22. juni 2017 Her skrev jeg en lang kommentar, men da jeg skulle poste så gikk alt i ball hvilket gjaldt åpning av andre bilder også. Nøyer meg derfor med å velge V1 og V5 som favoritter. Roar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2017 Forfatter Skrevet 22. juni 2017 Helene: Som du sikkert vet har jeg hytte bare et "stenkast" herfra så jeg er veldig godt kjent her. Jeg husker godt du la ut bilde herfra for et par år siden.. Roar: Hadde virkelig vært kjekt å få vite hva du skrev i den lange kommentaren din tidligere i dag. Takker for kommentar!! Mvh Fredrik
sussss Skrevet 23. juni 2017 Skrevet 23. juni 2017 Dejlig billede serie og gode farver masser af stemning Hilsen Suss
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2017 Skrevet 23. juni 2017 Helene: Som du sikkert vet har jeg hytte bare et "stenkast" herfra så jeg er veldig godt kjent her. Jeg husker godt du la ut bilde herfra for et par år siden.. Roar: Hadde virkelig vært kjekt å få vite hva du skrev i den lange kommentaren din tidligere i dag. Takker for kommentar!! Mvh Fredrik Ikke så mye om selve bildet, mest på siden så ikke så interessant. Roar
Fredrik N. Skrevet 23. juni 2017 Forfatter Skrevet 23. juni 2017 Dejlig billede serie og gode farver masser af stemning Hilsen Suss Takk for kommentar, Suss! Hilsen Fredrik
Anbefalte innlegg