Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2017 Skrevet 25. mai 2017 Fint bilde dette. Sikkert lurt med veldig kort lukkertid her
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2017 Skrevet 25. mai 2017 Ett fint illustrasjonsbilde av det rike Fuglelivet i din landsdel dette Leif. Mvh. Rolf
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Skrevet 25. mai 2017 Fint bilde dette. Sikkert lurt med veldig kort lukkertid her Så riktig, kort lukketid er lurt Takk før " kort " kommentar då, lady Mvh Leif
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Skrevet 25. mai 2017 Ett fint illustrasjonsbilde av det rike Fuglelivet i din landsdel dette Leif. Mvh. Rolf Takk takk Rolf Er mye trekkende vaderfugler nå, vhær ca 200 polarsniper og noen steinvender Flere då enn dem i flokken på bilde Har også sett sandlo, myrsnipe og dvergsnipe Mvh Leif
Fredrik N. Skrevet 25. mai 2017 Skrevet 25. mai 2017 Fint motiv og flott bilde, Leif! Synes jeg kan kjenne havlukta helt hit. Hilsen Fredrik
Leif Olsson Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Skrevet 25. mai 2017 Fint motiv og flott bilde, Leif! Synes jeg kan kjenne havlukta helt hit. Hilsen Fredrik Hei Fredrik Takk før hyggelig kommentar, med duft fra havet Mvh Leif
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2017 Skrevet 25. mai 2017 Liker dette motivet som passet fint i et slikt format. Ble et severdig bilde MVH Tove
h-a Skrevet 26. mai 2017 Skrevet 26. mai 2017 Flotte fugler som nesten går i ett med fjæra. Det var visst ikke så mye vind som her.
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Skrevet 26. mai 2017 Helene nevner kort lukkertid og der er jeg med erfaring fra fugl i flukt helt enig. Hvorvidt du burde hatt mer himmel eller fjernet den helt er kanskje spørsmål for de lærde. Ser du nevner steinvender. Er vel nok stein å vende på der du bor - he he. Roar
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Skrevet 26. mai 2017 Liker dette motivet som passet fint i et slikt format. Ble et severdig bilde MVH Tove Takk takk Tove Mvh Leif
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Skrevet 26. mai 2017 Flotte fugler som nesten går i ett med fjæra. Det var visst ikke så mye vind som her. Enig, polarsniper er flotte fugler og idag også en strandsnipe Ikke så mye vind denne dagen som hos deg Takk før kommentar Mvh Leif
Leif Olsson Skrevet 26. mai 2017 Forfatter Skrevet 26. mai 2017 Helene nevner kort lukkertid og der er jeg med erfaring fra fugl i flukt helt enig. Hvorvidt du burde hatt mer himmel eller fjernet den helt er kanskje spørsmål for de lærde. Ser du nevner steinvender. Er vel nok stein å vende på der du bor - he he. Roar Takk Roar, før kommentar Himmelen? syns det er ok slik, men kan også være ok, med andre versioner Så riktig, masse steiner at vende, og riklig med mat under disse Mvh Leif
Anbefalte innlegg