Gå til innhold

Hotswappe batteriet?


Solidous

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer at det ikke kommer strøm til batteriet når det er full-ladet, men hvis en alltid har batteriet i når en bruker strøm, vil en særdeles ofte få "klatt-ladinger", og dette sliter på batteriet.

På min IBM T40p så begynner den ikke å lade batteriet før jeg har nærmet meg 90% (ikke helt sikker på tallet). Mye antagelig for å forhindre slik av/på/av/på lading. Har enda tilgode å se at batteriet har ladet seg ut til 99% mens jeg bruker adapter. Kjører dog på batteri nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Helt enig, det går ikke strøm til batteriet når det er 100% på nyere laptop'er så om du tar det ut eller ikke er vel ingenting å si?

Ser bare ulemper med å fjerne batteriet, min ultraportabel var jo dødspopulær for alle andre å løfte opp, vende her og der og si "jøss den var liten den". Hvis ikke batteriet hadde vært der ville jo alt gått til Drammen (like den jeg, men burde det kanskje ikke vært Halden?).

Har familie i Halden, så det falt meg ikke inn. Men Halden er jo en koselig by, langtifra hva Drammen virker som, når man peiser igjennom, ut på tur. Nå har jeg jo faktisk aldri vært i Drammen, sånn på ordentlig, så det er kanskje litt urettferdig å bruke det som et synonym for halvhavre (kode ;) )

 

Kanskje Brandbu? Rånernes Mekka...

Eller Ås? I Ås har kuene dør med vindu i magen...

Lødingen... Lødingen er bare et trist sted, sorry for de som blir støtt av dette utsagnet, men det er jo sant.

 

Og sorry for OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...