Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Fargerik serie fra festivallivet i Spania. Men jeg er sikker på at deltakerne her inne ville hatt større utbytte med besøk i Kristiansund og den 12. Nordic Light International Festival og Photography. Jeg benytter enhver anledning:-). Årets festival avsluttes i morgen, men er tilbake igjen 25.-29.4.2018. Mvh Gunnar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Fargerik serie fra festivallivet i Spania. Men jeg er sikker på at deltakerne her inne ville hatt større utbytte med besøk i Kristiansund og den 12. Nordic Light International Festival og Photography. Jeg benytter enhver anledning:-). Årets festival avsluttes i morgen, men er tilbake igjen 25.-29.4.2018. Mvh Gunnar Og skal være of, jeg kan engelsk som er en forutsetning også i Kristiansund får å få fullt utbytte av oppholdet i disse hektiske dagene.
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Ikke enkelt å få tatt gode bilder på slike steder om man ikke er ute etter portretter close up. Men det dokumenterer jo folkelivet i allexsine regnbuens farger. Kunne kanskje tatt 5 mm til oppe og unngått linje direkte ut i øvre venstre krysset. Roar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2017 Skrevet 6. mai 2017 Spanjolene elsker festivitas. Fin serie dette, Trond Olav! Mvh Fredrik
Anbefalte innlegg