Gå til innhold

Grønnfink i februar ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også.

Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme.

Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det.

 

Roar

Lenke til kommentar

Jeg hadde bare en i vinter, men nå har resten av kranglefantene dukka opp også.

Skal jeg pirke så tåler den vel 6-8 mm kutt i høyrekanten for å unngå hjørnet oppe selv om jo mesteparten her går ut på høyre ramme.

Å dømme etter profilbildet så bruker du ikke noe å barbere deg med så da slipper denne unna selv om den er skarp nok til det.

 

Roar

 

Hei, Roar.

 

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding !

Jeg har gjort som du foreslo, og jeg burde nok ha tenkt på dette selv.

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Praktfulle farger og detaljer på denne "modellen" som er fanget i beste positur.

Blir aldri trett av å betrakte bakgrunnen til bilder tatt med tele. Ække bare å få til med kompaktkamera eller mobil..

 

Hei, Trond Olav.

 

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Som du skriver, så vil et godt teleobjektiv bidra til å gi bakgrunnen en uforstyrrende uskarphet som er behagelig å betrakte, - en karakteristikk man har valgt å kalle fin "bokeh".

Tamron SP 70-200mm F / 2.8 DI VC USD er kjent for denne egenskapen, og er for meg det foretrukne valg ved fotografering av småfugler.

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...