Gå til innhold

Froskeperspektiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre med ei skjære på taket, enn ti i hånden....

Nå tror jeg Albert må abdisere som fuglekonge, nå når Dronninga er på farten:-)

Morsomt og kreativt perspektiv. Kan lønne seg å løfte blikket en gang iblant.

 

 

Hei Pål, nei dette er ikke ei skjære. Og godeste Albert er fortsatt fuglekongen, bevares! ?

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

 

Et annerledes og absolutt kreativt fuglebilde !

Jeg har verken krone eller trone, - heller ingen posisjon å abdisere fra, - jeg bare gjengir noe jeg observerer.

Du skaper noe, og denne skjæra (?) er et godt eksempel på din fantasi og skaperevne !

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Hei igjen, Helene.

 

Etter noen minutters tankegang, tror jeg du har fotografert en hettemåke.

 

Vennlig hilsen

Albert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei, Helene.

Et annerledes og absolutt kreativt fuglebilde !

Jeg har verken krone eller trone, - heller ingen posisjon å abdisere fra, - jeg bare gjengir noe jeg observerer.

Du skaper noe, og denne skjæra (?) er et godt eksempel på din fantasi og skaperevne !

Vennlig hilsen

Albert.

Hei igjen, Helene.

Etter noen minutters tankegang, tror jeg du har fotografert en hettemåke.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert! Nei, det er verken skjære eller hettemåke. ;)

Jeg legger ut fasiten i kveld, hvis nysgjerrigheten tar overhånd så kan du da gå inn og se svaret.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar

Hahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! :)

Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte?

Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... ;)

Lenke til kommentar

 

Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar

Hahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! :)

Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte?

Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... ;)

Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

 

 

Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar

Hahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! :)

Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte?

Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... ;)

Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar

Litt rart at du kun har sett denne på sunnmøre, for den er vanlig over hele landet ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar

Hahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! :)

Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte?

Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... ;)

Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar

Litt rart at du kun har sett denne på sunnmøre, for den er vanlig over hele landet ;)

Hvis de aktive ikke klarer det, får jeg ta en tur på rotloftet og leite etter fuglebøker:-). Var det ikke Martin hos Tande-P som aldri skuffet? Nå må du jbbe i hagen, jeg er ajour. Kos deg i solen!
Lenke til kommentar

FASIT:

Møt Line som trofast kommer tilbake for å bygge reir i lageret på fabrikken der jeg jobber. Hvert eneste år er det stor stas når hun kommer om våren og starter sin redebygging i lageret hos oss. Jeg har alltid trodd det var samme linerla hvert år, men det kan det ikke være, for den blir visst ikke så gammel som 20 år. Den blir visst ikke mer enn 6-7 år gammel, så dette er nok kanskje 4 generasjon. Litt bråk, trucking og folk ser ikke ut til å bry den mye. Det ble ikke noe supergode bilder dette her,men en gang skal jeg nok få det til :)

Lenke til kommentar

Dette var skuffende! Jeg hadde i det minste forventet en premie i form av hederlig omtale i konkurranse med konger og andre forståsegpåere. Kommer aldri til å delta mer. Føler meg skikkelig lurt:-)

Hei du! :)

Jeg hadde faktisk skrevet en hederlig omtale og gratulert deg mad seieren, men hadde sikkert glemt å poste kommentaren! Dumme meg! Men det tror du selvfølgelig ikke på.

Premien blir en tur til Molnes på Vigra :) Gi beskjed når du er i nærheten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...