Gå til innhold

værrapport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må visst ta meg "bryet" og kjøre oppgjennom Øksendalen også en gang. For dette var riktig flott!! For ca. hundre år siden var jeg og kjæresten min der og hentet en kattunge. Husker jeg skulle øvelseskjøre hjem i hans Porche 911. Det var skummelt på de smale og svingete vegene, spesielt når det kom en trailer imot midt i en sving....men det gikk heldigvis bra!

Lenke til kommentar

Jeg må visst ta meg "bryet" og kjøre oppgjennom Øksendalen også en gang. For dette var riktig flott!! For ca. hundre år siden var jeg og kjæresten min der og hentet en kattunge. Husker jeg skulle øvelseskjøre hjem i hans Porche 911. Det var skummelt på de smale og svingete vegene, spesielt når det kom en trailer imot midt i en sving....men det gikk heldigvis bra!

Ja, det er riktig fint å kjøre så langt veien går, så tar man man beina fatt til Jønstadsetra, som er en "stikk-ut" tur, bare 3 kilometer så det er bare barnemat for deg. For de spreke er det mange muligheter lenger innover.

Ha en strålende langhelg!

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig billedserie , flotte komposisjoner og fin fargepalett .Dette er noe av de vanskeligste jeg vet om , nemlig å ta bilder av snødekte landskap i kraftig sollys .

Jeg imponeres fremdeles av RX100 mk 3 .

 

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...