Gå til innhold

Påskeferie IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flott morgenstemning og godt utnyttet pissepause .

Ser ellers at vinteren ikke helt har sluppet taket .

Alec

Skrevet

Skulle nesten tro du hadde vært i Sverige - spesielt i Værmland hvor det kryr av små røde stugor for i det siste dukker slike ofte opp på dine bilder. Disse er kanskje ikke så små, men hvertfall røde.

Greit utsnitt og komp i soloppgangen

Roar

Skrevet

Flott solskinnsbilde, herskapelig dette:-). Jeg trodde at det var vi mannfolk som pisset og damene tisset, men så feil kan man ta. Dette må være noe for kvinneguiden. Mvh Gunnar

Hehe...ja,kvinnen blir nok et evig mysterium Gunnar ;):hm:

Skrevet

Flott morgenstemning og godt utnyttet pissepause .

Ser ellers at vinteren ikke helt har sluppet taket .

Alec

Det er ikke første gangen en pissepause blir utnyttet godt...vi kvinner er flinke å multitaske vet du :D

Her har det vært strålende vinter hele påska. -5 om natta og 5-7 pluss på dagen. Herlig skiføre. I dag gikk jeg på beina på snøen, ikke antydning til råtten snø noe steds.

Gliser fra øre til øre.:D

Skrevet

Skulle nesten tro du hadde vært i Sverige - spesielt i Værmland hvor det kryr av små røde stugor for i det siste dukker slike ofte opp på dine bilder. Disse er kanskje ikke så små, men hvertfall røde.

Greit utsnitt og komp i soloppgangen

Roar

Hei Roar,

jeg har ikke vært i Sverige på kjempelenge, men har sett disse røde stugor du snakker om ja.

Hyggelig at du stikker innom med en kommentar :)

Skrevet

Flott kaldt stemningsbilde lady Helene :) Hade du.....hade det blitt en frosen fontene ;) 

Mvh Lorden :cool:

Hei Leif,ja det ville blitt en kald fornøyelse å pisse ute,men det slapp jeg heldigvis. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...