skarsk Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Jeg synes ikke det er riktig at selgere på bruktmarkedet er anonyme. Akkurat nå er det en som selger kamera i "bulk". Når jeg sender en forespørsel for å få opplysninger om kamera, får jeg ikke svar. Ingen fulle navn. Ingen full adresse. Ikke e-mailadr. Bruktmarkedet formidler "kontakt". skarsk
razorman Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Enig med sistnevnte, anonymitet kan tyde på at han/hun har noe og skjule.... [ Denne Melding var redigert av: razorman på 2002-02-28 14:23 ]
amund Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Quote: razorman skrev (2002-02-28 14:22):Enig med sistnevnte, anonymitet kan tyde på at han/hun har noe og skjule.... Ja, og da mener jeg det bare er å ta ENDA større forhåndsregler. Er det bedre om han skriver inn falsk navn? Når en bruker vil være anonym klarer han det utmerket i bruktmarkedet, all den tid vi ikke krever legitimasjon av hver enkelt annonser eller noe sånt. Da synes jeg det er greit at de velger selv å annonsere, for da vet iallefall jeg hvor jeg virkelig skal styre unna. Bare ikke tro at "mistenksomme" anonyme annonsører blir noe bedre om de må finne på et navn å skrive inn. Mvh, Amund
skarsk Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Skrevet 1. mars 2002 Det minste bruktmarkedet kunne forlange av brukerne, er en ekte e-mailadr. i annonsen, det er vel ikke mye forlangt? skarsk
amund Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Quote: skarsk skrev (2002-03-01 18:05):Det minste bruktmarkedet kunne forlange av brukerne, er en ekte e-mailadr. i annonsen, det er vel ikke mye forlangt? Joda, forstår i grunn det, men hva er vitsen med å legge inn en annonse uten å oppgi en fungerende e-postadresse? Man får ikke mye respons da... Det blir i tilfelle for å fjerne spam. Mvh, Amund
skarsk Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Skrevet 1. mars 2002 Det er jo akkurat det som er skjedd med omtalte annonse under ID:1. Amund; les, og prøv å forstå hva som står i ID:1. Jeg fikk sendt beskjed til annonsør, tror jeg, men vet ikke, for bruktmarkedet formidlet beskjed med kopi til meg. (altså må bruktmarked vite e-mailadr. til selger) Jeg har i alle fall ikke fått svar fra selger! Dette var dårlige greier. skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-03-06 11:17 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå