Trond Olav Løkken Skrevet 14. mars 2017 Skrevet 14. mars 2017 Er det Rapp (norsk design)? Er så lenge siden siste sparking, at jeg har glemt detaljene på de før lett gjenkjennelige "Formel 1-doningene" vi herjet med gjennom lang vinter. Ikke lett å finne bratte bakker i Andenes, Leif?
Leif Olsson Skrevet 14. mars 2017 Forfatter Skrevet 14. mars 2017 Er det Rapp (norsk design)? Er så lenge siden siste sparking, at jeg har glemt detaljene på de før lett gjenkjennelige "Formel 1-doningene" vi herjet med gjennom lang vinter. Ikke lett å finne bratte bakker i Andenes, Leif? Hei Trond Olav Så riktig, Rapp norsk design. Nei ikke noen bratte bakker i Andenes, men finnes slike på øya. Kan som du sier, brukes med fart i bakker, ja blir då som F 1 doninger Takk før din intressante kommentar. Mvh Leif
Roar Kneppen Skrevet 15. mars 2017 Skrevet 15. mars 2017 Ja, nå kommer'n visst. 10 varme i Oslo idag så må nok sparkene få hjul for å kunne brukes som framkomstmiddel. Skal jeg min vane tro pirke litt så foreslår jeg 3-5 mm kutt nede for å gi mer tydelig utgang på nedre ramme av diagonalen mellom kortside og langside. Å nevne minst luft bak og mest foran for å gi inntrykk av at de er på vei inn i bildet blir vel bare utidig mas? Roar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Skrevet 15. mars 2017 Hei Roar. Mas? Kan være ok slik bilde er men også med mere luft foran og mindre bak. Ja to versjoner då. Her plus 4 og regn, så snart mere vann enn snø. Takk før din kommentar. Leif
Anbefalte innlegg