Gå til innhold

[Løst] Tactics jeg overser til FIFA 17?


Anbefalte innlegg

Heisann! 

Har greid å fått i stand ett veldig brukbart lag på fifa17 nå. 

Kjører 4-3-3 formasjon. På topp har jeg Neymar, Bale og Griezmann. På midten kjører jeg 3x CM's med Rodriguez, SBC Isco og Kroos. I forsvar brukes det Marcelo, Pepe, Varane og Carvajal. Navas i mål.

Har sett at denne formasjonen skal være bra, hvorpå RW og LW settes på get in behind og stay wide, ST settes på stay central og get in behind, alle CM's settes på aggressive interceptions. Og da veksler jeg mellom counterattack og possession på taktikk. Kjører også på aggressive intensitet fra start. 

Problemet er at RW's og LW's samt ST løper aldri på løp og samtlige spillere på laget gjør seg aldri tilgjengelige til pasningspill heller. Så og si alle motstanderne jeg møter i divisjon 4, de har sinnssykt bra pasningspill og deres LW's og RW's ser ut til å springe på løp bestandig. 

Bør jeg lage en custom tactic og bruke det istedenfor? Mener også jeg så en video hvor det nevnes at det er en knapp man kan holde inne for å få medspillerne til å gjøre seg åpen for pasning /legge på løp, er det noe som går ann? (noe i samme duren som knappen man trykker for å få en medspiller nærmere når man tar corner /frispark etc, husker bare ikke hva den heter). Har testet flere knapper når jeg har ballen, medspillere går fortsatt rundt som høns. 

Takker for tips. Står sikkert noe i fifa17 tråden, men det var jo voldsomt med lesestoff der. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...