Gå til innhold

Supermann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det i mine øyne Supermann som er motivet. Drister meg til å foreslå kutt både oppe og nede. Kutt rett over hjulsporene og rett under skummet i sjøen. Det gir litt panoramaeffekt og fortsatt god plass til Supermann i sin videre ferd bortover stranda, og han kommer litt "nærmere" betrakter. Mvh. Helge

Skrevet

Takk for godt forslag til kutt Helge da tittelen henviser til "Supermann". Bildet er allerede hardt croppet og jeg prioriterte å få akkurat få med dette i hjørnene. Det.var viktig for meg at barnet ikke kunne identifiseres da jeg ikke fikk spurt foreldrene om tillatelse. Bildet er fra Playa de las Canteras i Las Palmas og mener derfor jeg har vist den forsiktighet som kreves. Jeg forsøkte først et videre utsnitt, men da forsvant nesten "Supermann". Mvh Gunnar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Herlig dokumentasjon av barnet som lever ut sine fantasier i supermanndrakten .

Han er nok ikke den eneste som drømmer om å ha magiske egenskaper . Å drømme er fortsatt gratis , å leve dem ut kan noen ganger bli dyrt .

Mvh

Alec

Skrevet

Herlig dokumentasjon av barnet som lever ut sine fantasier i supermanndrakten .

Han er nok ikke den eneste som drømmer om å ha magiske egenskaper . Å drømme er fortsatt gratis , å leve dem ut kan noen ganger bli dyrt .

Mvh

Alec

Takk Alec for hyggelig tilbakemelding! Mvh Gunnar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...