Tisc Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Hei Er det noen som har erfaringer med fargelasere? Vurderer å kjøpe en fargelaser, men er litt i villrede hva jeg skal kjøpe. Vurderer en EPson 900 og en Lexmark C720 Tonerkostnadene på LExmark er noen få øre billigere enn Epson men men men men... Hilsen TISC
John Kr Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Har noe erfaring med store farge laser skrivere fra jobben. Disse Lexmark skriverne er det alltid noe tull med. Sats på HP.
Signatur Skrevet 30. november 2003 Skrevet 30. november 2003 Hva skal du skrive ut og hvor mye? Fargelaser egner seg dårlig til fotografier blant annet.
Tisc Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Skrevet 1. desember 2003 Tenker en lett blanding av vanlige utskrifter på A4, ikke for å få digitale bilder til arkivering (disse går til fotolab'er), men for å lage enkle presentasjoner, brosjyrer etc. HP - Bob bob bob Lexmark - tja Epson - Tror jeg satser på enne pga delepriser etc er generelt lave. Tisc
John Kr Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Ja da fikk jeg HP LaserJet 1300 i hus. Enkel å installere Meget stille Meget rask Meget bra utskrift 1200x1200 Så får vi se hvor lenge den holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå