Gå til innhold

Integrert soundstorm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har problem med mitt intigrerte soundstorm kort (samme hk). Etter et par timer med spilling og bruk av ventrilo, så begynner lyden plutselig å skurre :cry:

Jeg kan avslutte alle "lydprogrammene" og starte de på nytt så fungerer alt som det skal.. noen som vet hva dette er?

Lenke til kommentar

Det er en bug i ventrilo. Skjer ofte med meg og mine venner. Vanlig vis starter jeg bare ventrilo på nytt. Men av og til må pc'en starts på nytt.

 

Har selv Nforce2 med soundstorm. Men de andre har litt annen knask av noen lydkort så vidt jeg vet.

 

Får selv noen hakker i lyden. Jeg bruker Dolby Digital til høytalerene mine. Og av og til mister den lyden i 1 sek.

Lenke til kommentar
har du "gode" høytalere så blir du skuffa over det integrerte lydkortet,

de avslører lette svakhetene i det innebygde lydkretsen

Pisspreik!! Jeg har sammenlignet tester med Right Mark. Nforce2 lyden er får bedre resultater enn Audigy. Det kommer litt ann på hva slags D/A chip produsenten bruker men med referance brikken som nVida bruker fra Sigmatel som de fleste bruker så er lyden faktisk bedre enn Audigy.

 

Audigy har faktisk dårlig lydkvalitet, den er ikke noe bedre enn SB Live kortene. Audigy 2 derimot har mye bedre lyd.

 

Min bærbare Dell 500m har faktisk bedre lyd enn Audigy og Nforce2 :D i følge Right Mark!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...