Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 1521


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Han er sikkert ikke så skummel som han ser ut , da det dreier seg om karnevalforkledning . Saftige blodrøde farger og røde øyne gir en dramatisk effekt og i tillegg at han bærer på en kropp .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Likte bedre Abstrakt 453 som jeg skrev tidligere da du la ut denne på foto.no. Apropos skumle typer - jeg har aldri vært ut for ubehageligheter i utlandet. Men i juni i år ble jeg forsøkt ranet i Oslo, noe jeg avverget på grunn av god fysisk form. Mvh Gunnar

 

Visste ikke at Abstrakt 453 var presentert på dotten.

Men noen kan jo ha falt ut av oversikten jeg har liggende på min disk.

Den ligger hvertfall ikke blant mine 300 siste presenterte på dotten som starter 23.12 - 2015 så jeg da jeg bladde meg nedover.

 

Roar

Lenke til kommentar

 

Likte bedre Abstrakt 453 som jeg skrev tidligere da du la ut denne på foto.no. Apropos skumle typer - jeg har aldri vært ut for ubehageligheter i utlandet. Men i juni i år ble jeg forsøkt ranet i Oslo, noe jeg avverget på grunn av god fysisk form. Mvh Gunnar

 

Visste ikke at Abstrakt 453 var presentert på dotten.

Men noen kan jo ha falt ut av oversikten jeg har liggende på min disk.

Den ligger hvertfall ikke blant mine 300 siste presenterte på dotten som starter 23.12 - 2015 så jeg da jeg bladde meg nedover.

 

Roar

Hvis du leser hva jeg skrev, så forstår du at jeg mente tek.no. "Dagens bilde" var dotten. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...