Gå til innhold

Hvilken Ipad bør jeg kjøpe? (julegave)


Zicos

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en Ipad i julegave til hver av foreldrene mine, men da jeg ikke befinner meg i IOS-universet så vet jeg ikke hvilken av de ørten versjonene som finnes jeg bør kjøpe.

 

De vil ikke bli brukt til spilling eller noe slikt, men enkle apper (Facebook, messenger etc), og muligens lydbøker/e-bøker.

 

Ser at Ipad Mini 2 32GB ligger på ca 2500kr, og at Ipad Air 2 32GB ligger på ca 3700kr.

 

Er det verdt å kjøpe Air 2? Vil det være nok med 32GB, eller må jeg opp i 64GB?

Endret av Zicos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeve Stobs sier bare hva som er best, men jeg tror det er litt viktig å se på hva de trenger, og det er det nok bare du som vet.

 

iPad Air 2, er vel å bra, og forøvrig på tilbud denne uka under Black Friday.

 

Samtidig sier du jo at den skal brukes til meget enkle ting, iPad mini 2 32gb har jo Retina skjerm, som er viktig, ting vil dog gå noe tregere på den. Sammenlignet med Air 2. Hvor mye du merker det på å gå inn og ut av facebook er jo ikke mye.

 

Så er det størrelsen, iPad Air 2 er jo ca 9.7" og iPad mini er 7.9". Så den er litt mindre. Skal de bruke den bare hjemme, på reise, pendler de etc?

 

Mamma og pappa har vær sin iPad. De pendler mye hver dag og har begge iPad mini, en iPad mini 2 og en iPad mini 4. Hadde de bare brukt den hjemme, ville de nok gått for Air.

 

32GB er mer enn nok ja.
 

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...