Gå til innhold

Verahornet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroligt smukt sted og virkelig et godt motiv...om det må være så blåt i sneen er jeg lidt i tvivl..nogen ville måske sige noget om det..men det passer jo godt til resten af motivet..smukke skyer..god dybde i billedet Hilsen Suss

• Liker 1
Skrevet

Utroligt smukt sted og virkelig et godt motiv...om det må være så blåt i sneen er jeg lidt i tvivl..nogen ville måske sige noget om det..men det passer jo godt til resten af motivet..smukke skyer..god dybde i billedet Hilsen Suss

Hei Suss :)

Ja, jeg ser nå at snøen er litt for blå. :hmm: Det var irriterende..

Men ellers har du rett i at det er et smukt sted :)

Skrevet

Hei Suss :)

Ja, jeg ser nå at snøen er litt for blå. :hmm: Det var irriterende..

Men ellers har du rett i at det er et smukt sted :)

Ja det må du nok sige...må være noget af en nydelse at gå tur i det område :-)

Skrevet

Hei, Helene.

Deler av Norge har fantastisk flott natur, og du har god teft når det gjelder å finne og fotografere vakre landskap, - som f. eks. dagens bilde.

Du er svært dyktig på dette, Helene !

M v h

Albert.

Tusen takk Albert, dine ord varmer meg !

Jeg er jo veldig heldig som bor her jeg bor. Turmulightene er helt uendelige! Spesielt ute på øyene er det ufattelig fint.

Skrevet

Finfine bilder fra et nydelig terreng!

Dere har mange turmuligheter på Sunnmøre!

Mvh Fredrik

Vi har fantastiske turmulighter, både opp på fjell og ut til kysten. Ingen grunn til å sitte inne i grunnen :)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

To nydelige bilder fra turen , v1 et fantastisk landskapsbilde med en utrolig flott utsikt mot fjell og fjord i bakgrunnen , v2 flott komponert med en fjellvandrer med i bildet , flott fargerik forgrunn og en flott himmel i bakgrunnen .

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...