Albert Andersson Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Hei, Rolf. Jernbanebygningene representerer et betydningsfullt felt i vår kulturhistorie, og det er prisverdig at enkeltmennesker, lag og organisasjoner slår et slag for å bevare og benytte disse byggstasjonsbygningene, hvorav mange er arkitektoniske "perler". M v h Albert.
Ragnar Skj Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Trivelig bilde av en av mange jernbanestasjoner som har mistet sin opprinnelige funksjon. Nostalgi også i bilparken ser jeg, og da blir nedlagte Borre stasjon et passende møtested. Mvh Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Skrevet 11. november 2016 Ja, selv med fiiin gammel arkitektur så måtte du jo ha med ei bilsamling. Men uten veteranvognklubb med Ford-treff så hadde vel ikke den røde gamle ærverdige blitt foreviget? Roar
Rolf Kristensen Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 Hei, Rolf. Jernbanebygningene representerer et betydningsfullt felt i vår kulturhistorie, og det er prisverdig at enkeltmennesker, lag og organisasjoner slår et slag for å bevare og benytte disse byggstasjonsbygningene, hvorav mange er arkitektoniske "perler". M v h Albert. Hei Albert Mange takk for den hyggelige kommentaren ! Mvh. Rolf
Rolf Kristensen Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 Trivelig bilde av en av mange jernbanestasjoner som har mistet sin opprinnelige funksjon. Nostalgi også i bilparken ser jeg, og da blir nedlagte Borre stasjon et passende møtested. Mvh Ragnar Mange takk for den hyggelige kommentaren Ragnar ! Mvh. Rolf
Rolf Kristensen Skrevet 11. november 2016 Forfatter Skrevet 11. november 2016 Ja, selv med fiiin gammel arkitektur så måtte du jo ha med ei bilsamling. Men uten veteranvognklubb med Ford-treff så hadde vel ikke den røde gamle ærverdige blitt foreviget? Roar Du har helt rett Roar Det var veteran-Forder jeg kom for å se, men den gamle stasjonsbygningen er fin den og. Mange takk for kommentaren ! Mvh. Rolf
Anbefalte innlegg