Fotoskrulla Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er.
Roar F. Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Flott bilde! Ser riktig så herskapelig ut! :-)
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er. Blikk for detaljer, du ja, men du har nok rett..
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Skrevet 8. november 2016 Nydelig! Kanskje skulle du tetta igjen stripa mellom kanten og treet på venstrekanten? Jeg vet ikke, kanskje like greit sånn det er. Blikk for detaljer, du ja, men du har nok rett.. Takk for det
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Skrevet 8. november 2016 Flott bilde! Ser riktig så herskapelig ut! :-) Takk for det
Rolf Kristensen Skrevet 8. november 2016 Skrevet 8. november 2016 Ett fint motiv som snøen har bidratt til å gjøre enda finere. Meget bra ! Mvh. Rolf
eriknor Skrevet 8. november 2016 Forfatter Skrevet 8. november 2016 Ett fint motiv som snøen har bidratt til å gjøre enda finere. Meget bra ! Mvh. Rolf Takk for det
Anbefalte innlegg