h-a Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Vinterlig. Senjafjell i bakgrunnen vil jeg anta.
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 Vinterlig. Senjafjell i bakgrunnen vil jeg anta. Takk Helge og ja Senjafjellene i bakgrunnen. M v h Leif
Jimmyag Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Kjempebilde Leif. Flott panorama og farger. ☺
Fredrik N. Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Veldig fint! Kaldt i det golde landskap. Mvh Fredrik
Roar F. Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 For et underlig fenomen; snøen ser ut som den har sprukket. Først trodde jeg det lå fugler strødd omkring, og tenkte at det måtte ha vært en veldig kald natt, og at hele bildet i så fall ville vært litt makabert. Bra bilde ble det uansett.
Albert Andersson Skrevet 6. november 2016 Skrevet 6. november 2016 Hei, Leif. For et flott vinterbilde ! FiN komposisjon, der både for- og bakgrunn fanger betrakterens oppmerksomhet ! M v h Albert.
Leif Olsson Skrevet 6. november 2016 Forfatter Skrevet 6. november 2016 Hei Jimmy, Fredrik, Roar og Albert Takk før hyggelige kommentarer ☺️ Blir slik ner vannet blir is og sedan beveger seg. Sprekker og danner natur kunst ? M v h Leif ?
Ragnar Skj Skrevet 7. november 2016 Skrevet 7. november 2016 Artig effekt av det første lille snøfallet. Mektig natur i bakgrunn. Mvh Ragnar
Leif Olsson Skrevet 7. november 2016 Forfatter Skrevet 7. november 2016 Takk takk Ragnar ? Er vannet som froset og blir slik ved fjæra ☺️ M v h Leif ?
sussss Skrevet 7. november 2016 Skrevet 7. november 2016 Så er vinteren kommet for alvor,,,vi kommer nok ikke uden om det...glæder mig til foråret...fint billede af den smukke natur :-)
Leif Olsson Skrevet 7. november 2016 Forfatter Skrevet 7. november 2016 Takk Sussss før hyggelig kommentar ? Ja vinteren er kommen og mørketiden. Snart kommer nissen og vi venter på våren ?? M v h Leif ?
Anbefalte innlegg