PulZ Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Kom hjem med min nye 6600 i dag og er strålende fornøyd, men savner automatisk tastesperre. Mener å ha lest på forumet her at det var mulig å laste ned ekstra programvare for dette, men etter å ha søkt i forumet uten noe resultat så spør jeg her om det er noen som vet om et sånt program ?
scoom Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 (endret) Joda.. er nok riktig at du har lest det her på forumet ein plass ja.. Berre å følgje denne linken de: Programmer inkl auto-tastelås edit: berre pass på at linken til det programmet ikkje funker med mindre du fjerner " i slutten av URL'en.. link direkte til det her: Autotastelås Endret 27. november 2003 av scoom
PulZ Skrevet 27. november 2003 Forfatter Skrevet 27. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen
pojan Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 "Automatisk lås telefonen" funksjonen er også ganske grei å bruke... Må vel å merke taste en valgfri-kode (sikkerthetskode) for å åpne den igjen...
pojan Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen Hmz... I mitt ordforråd er å bøffe det samme som å stjele? Hehe, enn hos deg? =)
bushdevil Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Takker for infoen, gleder meg til jeg får bøffa blåtann adapteren i morgen Hmz... I mitt ordforråd er å bøffe det samme som å stjele? Hehe, enn hos deg? =) Stusset også litt på den setningen. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå