Gå til innhold

Synce likerknappen på wordpress side med facebook side


Anbefalte innlegg

Samboeren har en blogg på wordpress, som tidligere hadde synket likerknappen(antall) med facebook siden hennes. Men plutselig i slutten av juli/begynnelsen av august så forsvant denne synken. I stedet har kommentarene på innleggene blitt synket. Er det noen som har vært borti dette problemet før, og har en løsning? Har prøvd x-antall plugins, avinstallert og oppdatert, uten hell. Kan det være en funksjon som facebook(som har laget plugin´en) har fjernet? Slik det har liker knappen en egen teller for websiden, uavhengig av facebook siden hennes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste for noen uker tilbake at Facebook gjorde endringer i API'en som resulterte i at denne tellefunksjonen ikke ville fungere lenger. Mener å huske at det var en utvikler av en plugin som skrev om dette i en e-post, men at de hadde en fix på det. 

 

Forøvrig, så må jeg bare ta deg på det at du skriver at Facebook har laget pluginen. Det er ikke tilfelle, Facebook Inc har ingen kobling mot Wordpress, det er tredjeparter som lager plugins.

 

E: https://www.sharedcount.com/notes/facebook_api_shutdown.php 

Endret av kjekset
Lenke til kommentar

Jeg leste for noen uker tilbake at Facebook gjorde endringer i API'en som resulterte i at denne tellefunksjonen ikke ville fungere lenger. Mener å huske at det var en utvikler av en plugin som skrev om dette i en e-post, men at de hadde en fix på det. 

 

Forøvrig, så må jeg bare ta deg på det at du skriver at Facebook har laget pluginen. Det er ikke tilfelle, Facebook Inc har ingen kobling mot Wordpress, det er tredjeparter som lager plugins.

 

E: https://www.sharedcount.com/notes/facebook_api_shutdown.php 

 

Det var noe slik jeg trodde hadde skjedd, men fant det ikke noe plass. 

 

Jeg antok bare det var facebook som hadde laget plugin´en, siden det står Facebook som utvikler. Men takk for oppklaringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...