5 d II Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Vakkert og harmonisk ikke minst fordi sola, treet og breddene mot vannet ligger i det gylne snitt! 1
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Forfatter Skrevet 20. september 2016 Vakkert og harmonisk ikke minst fordi sola, treet og breddene mot vannet ligger i det gylne snitt! Takk skal du ha! Hyggelig at du likte det. (og når jeg ser brukernavnet ditt, så regner jeg med du er en med litt foto-peiling )
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Herlig lys, farger etc. etc. lenge leve høsten - - - så kanskje vi slipper snøen. Roar 1
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2016 Forfatter Skrevet 20. september 2016 Herlig lys, farger etc. etc. lenge leve høsten - - - så kanskje vi slipper snøen. Roar Ja, det haster ikke med snø enda. Heldigvis så har ikke sommeren helt sluppet taket heller enda, det er godt! Det var en fin morgen dette her. Bildet er så og si rett fra kamera, jeg har bare foretatt et lite toppkutt og klonet bort et skilt. Takk for kommentar! Hyggelig at du titter innom!
Jimmyag Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Nydelig Helene, skarp og flotte farger. :-) 1
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2016 Forfatter Skrevet 21. september 2016 Nydelig Helene, skarp og flotte farger. :-) Takk skal du ha Jimmy!
Anbefalte innlegg