Emil C. Fredhammer Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 Meget oppfinnsomt og kreativt motiv.
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2016 Skrevet 13. september 2016 La du kamera i tørketrommelen??? Hva bildet som sådant gjelder så ville jeg klonet vekk det lyse elementet som stikker ned fra øvre ramme og tatt muligens 1 cm beskjæring nede for å unngå linje ut i nedre venstre og fjerne lite element i nedre høyre hjørnet. Jeg tror det jeg foreslår vil høyne bildet ytterligere. Men det er det du som skal se på og avgjøre. Roar
h-a Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 La du kamera i tørketrommelen??? Hva bildet som sådant gjelder så ville jeg klonet vekk det lyse elementet som stikker ned fra øvre ramme og tatt muligens 1 cm beskjæring nede for å unngå linje ut i nedre venstre og fjerne lite element i nedre høyre hjørnet. Jeg tror det jeg foreslår vil høyne bildet ytterligere. Men det er det du som skal se på og avgjøre. Roar Satte ikke igang tørketrommel. Enig i kuttforslag oppe. Nede ønsket jeg å bevare disse rundingene.
h-a Skrevet 14. september 2016 Forfatter Skrevet 14. september 2016 Meget oppfinnsomt og kreativt motiv. Takk, prøvde å få litt dybde i motivet ved hjelp av den lille blenderen
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Ok.Ser på Exif data at du har brukt f23
Anbefalte innlegg