Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan løsrive seg fra drømmen om et forhold?


Anbefalte innlegg

 

Jeg er en slik "desperat mann" som Løgn snakker om.

Kjæresten min(som er kvinne) er en del år eldre enn meg, tjener mer enn meg, og har et mer prestisjefylt yrke enn meg, og har et større sosialt nettverk og venner enn meg.

 

På date antar jeg at jeg (ufrivillig) utstråler at jeg er ganske desperat etter et forhold og vil ha personen.

Jeg tipper nok mange kvinner ville sett på alt dette som en turnoff. De ville føle slikt som du nettopp nevner over her, at man ikke vil sikte "så lavt", at man "utnytter" dem, eller at de rett og slett ikke er helt på samme "nivå".

 

Jeg er iallefall veldig glad i kjæresten, og hun er veldig glad i meg, og jeg er glad jeg fant en som evner å se bortifra slike irrasjonelle tanker. Jeg klinger forøvrig ikke bare til kjæresten min fordi jeg er redd for å være alene: jeg er veldig glad i henne, savner henne, og valgte å møte henne fordi jeg synes hun var pen, og jeg ser ingen behov for å bytte partner. Om jeg er "desperat" så forsterket det bare relasjonen som Løgn sa, det laget ikke noe som ikke var der i utgangspunktet. De fleste "desperate menn" har preferanser og følelser de også.

 

Anonymous poster hash: c3b80...78c

 

Og det er ikke "slike som deg" jeg henviser til når jeg sier desperate menn. Da tenker jeg den typen menn som ikke har en standard i det hele tatt og som bare må ha noen. Du er jo glad i kjæresten din og vil være sammen med henne fordi du liker henne, det finnes de som ikke har spesielle følelser inni bildet men som bare må ha noen, ikke sant. Det er den typen menn jeg åpenbart holder meg unna. Det er det jo slettes ingenting galt i heller, ingen mann vil være sammen med en kvinne som bare bruker en fordi hun ikke vil være alene. 

 

Alle har preferanser og følelser. Desperat kan tolkes på mange måter og det var ikke ment som en støtende betegnelse fra min side. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...