Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter - hva er greiene med skjegg?


Anbefalte innlegg

 

Hva er det dere synes er så sexy med skjegg? Og er det ikke ubehagelig med en kjæreste som har skjegg? Det må jo klø og stikke, både her og der.. 

 

Jepp. Og damene digger det.

 

 

Kan vi slutte å voldta evolusjonsbiologi på den måten der?

 

Urinstinktene våre er å spise når vi ser sultne, drikke når vi er tørste, sprute når vi er kåte og løpe som faen hvis vi er jævla redde. Der slutter instinktene våre.

 

Hva vi liker og hvem vi liker er helt og holdent kulturelt betinget - å like eller ikke like skjegg er for det første individuelt, og for det andre er det en trendgreie. Akkurat nå for tiden er det jævla in, men for noen år siden var det ikke det.

 

 

Bullshit. Slå opp begrepet seksuell dysmorfi. Det som er annerledes mellom kjønnene tenner. Et godt eksempel er kroppsform (pupper, rumpe, skrotum, muskler osv.) og høyde.

 

 

Om jentene liker skjegg, så er det jo kult det? Nå har vi jo mange hipstere, så det burde være mye å ta tak i :)

Skjegg er kommet for å bli, i hvertfall en 10 år, så snur trenden igjen. Da er det glatt-barbert... Ja ja..

 

 

Bryr meg midt i mot. Jeg anla skjegg før det var kult, i begynnelsen av 20-årene, for snart 15 år siden ;) Og regner med at damene på min alder alltid vil like det.

 

Mange veldig unge jenter liker ikke skjegg men det er fordi de er vant til fløtepuser som fremdeles er i puberteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er det dere synes er så sexy med skjegg? Og er det ikke ubehagelig med en kjæreste som har skjegg? Det må jo klø og stikke, både her og der..

 

 

 

Anonymous poster hash: 31595...c30

Skjegg er faktisk kjempe fint på menn så lenge det er velfrisert og ikke helt ute av kontroll. Det er ett stort pluss om det er litt lengre enn stubber for det er ikke noe godt å klemme på, men syns ikke det er noe fint når det er nærmere 5 cm langt.

Lenke til kommentar

 

Om man noen gang har lekt med tanken på å la skjegget gro, blir det nok ikke noe bedre tidspunkt enn nå. Skjegg er poppis. Selvsagt mange av det motsatte kjønn som ikke liker sånt, men det er også mange som utelukkende går for folk med litt ekstra ansiktshår. Har selv bare gode erfaringer med mitt skjegg.

Deg på bildet? Du var hinsides kjekk.

 

Uansett, skjegg er sexy. Mandig. Nå tenker jeg ikke masse skjegg type julenisse, men sånn som han karen jeg siterte har på bildet sitt og kortere. Klart det stikker, men det er deilig stikking. Heller det enn å kose med noe som er mykt som ei barnerumpe. Mannen skal være grov!

Meg på bildet ja! Bildet nærmer seg et år gammelt, men jeg friserer det og holder det i samme lengde. Det er kanskje en smule lenger nå. Leker med tanken på å la det vokse seg langt, men jeg bruker munnbind hele dagen på jobb... Langt skjegg ville bare blitt bustete med en gang :p
Lenke til kommentar

Jeg synes skjegg er max turn-off. Tror det er veldig delt om jenter liker skjegg eller ikke. Noen takler det ikke, som meg.

Jeg vet derimot at noen damer bruker det å la kjærestene sine få stort skjegg som strategi for å holde andre jenter borte fra dem. De sier "jeg eeeelsker skjegg" og får ham til å anlegge stort skjegg.
Så kan ikke andre damer se hvordan han ser ut engang fordi fjeset hans er skjult under en massiv burka av et skjegg.
Sånn her:  :ph34r:

Endret av Kablam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det er et urinnstinkt å like skjegg da det er et tegn på at mannen er mandig og vil få sterke avkom.

 

Kan vi slutte å voldta evolusjonsbiologi på den måten der?

 

Urinstinktene våre er å spise når vi ser sultne, drikke når vi er tørste, sprute når vi er kåte og løpe som faen hvis vi er jævla redde. Der slutter instinktene våre.

 

Hva vi liker og hvem vi liker er helt og holdent kulturelt betinget - å like eller ikke like skjegg er for det første individuelt, og for det andre er det en trendgreie. Akkurat nå for tiden er det jævla in, men for noen år siden var det ikke det.

 

Anonymous poster hash: bf4d3...41e

 

Enig! Sånn som for meg så synes jeg at litt skjegg er sexy, mens mye skjegg gjør bare at mannen ser myyye eldre ut, nesten som en gammel gubbe, og det liker ikke jeg. Enten glattbarbert eller 2-3 dagers skjegg er perfekt for meg :)

Lenke til kommentar

 

Jeg liker skjegg veldig godt, men helst ikke  mye. Eller sånn. Skjegg før det blir så langt er mye bedre enn glattbarbert, synes jeg :) jeg synes det er noe "bamsete" og koselig me det, spesielt om mannen har litt ekstra på kroppen i tillegg. Det er kjempekos :D

 

Anonymous poster hash: 3a38e...edb

 

 

 mye. Eller sånn**

 

Anonymous poster hash: 3a38e...edb

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...