Gå til innhold

problemer med telefon


Anbefalte innlegg

Har litt problemer med internettet mitt. Iphonen min smalt for litt siden, men viste seg at det gikk helt fint. Skjønner ikke helt hva som har skjedd, for jeg må stå HELT inntil modemet for at internettet skal fungere, men jeg vil ikke sitte på benken på kontoret hele da'n for å få internett, huffff.. Jeg prøvde se hvor langt jeg kunne gå før internettet falt ut igjen, og jeg kom FEM skritt bortover gulvet, så datt det plutselig ut. 


 


Det er nok ikke modemet det er noe galt med tror jeg, for alt fungerer helt fint på både ipaden til bror, og telefonene til resten i familien. Telefonen jeg har er iPhone 5S, å det skal ha vært småfeil med den før, men det at internettet detter ut, det har ikke hendt meg før. Var hos en venninne, å jeg måtte stå HELT inntil modemet da også, også gikk jeg et par skritt, å da ble det borte. 


 


Jeg har prøvd å både flymodus, skru av og på telefonen, nullstille instillinger, nullstille nettverksinstillinger, men en ting jeg ikke har prøvd, er å restarte hele telefonen så alt innhold blir slettet.


 


Så hvis det har hendt det samme til noen av dere, har dere råd, eller hva gjorde dere når dette skjedde?


 


 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ett hundre prosent sikker på at det er feil med telefonen din. Det kan godt hende at den trådløse mottakeren inni telefon har løsnet som følge av smellen telefon fikk. Hva dette vil koste å få reparert er jeg usikker på. Om en tilkobling har løsnet, er det en relativt enkel sak å fikse. Er derimot noe gått i stykker slik at innvendige deler i telefon må erstattes, vil det tolig ikke lønne seg å reparere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...