Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Automatsik installert toolbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på internett og surfa og plutselig hadde en toolbar blitt instalert.. Det er ikke no gærent med å ha den der men jeg liker den ikke og vil ha den vekk..

Screen Shot : http://home.no/petterdt/toolbar.jpg

PS : jeg skal ha fjerna den fra maskien ikke bare fjerna så jeg ikke ser den for det veit jeg hvordan jeg gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått den samme "tollbaren" innstallert selv. Fikk slettet den i add/remove programs, men det er noen rester til annen funksjonalitet på maskinen min. Hva er ad-aware?

Erik

Skrevet
Har fått den samme "tollbaren" innstallert selv. Fikk slettet den i add/remove programs, men det er noen rester til annen funksjonalitet på maskinen min. Hva er ad-aware?

Erik

Ett program som fjerner spy ware.

Skrevet

Jeg har den forsatt! Selv om jeg har prøvd å fjerne den både manuelt, med Ad-aware og et annet program... hjelp!!! Den er så irriterende!!!

Skrevet

Trykk på vis på menyen i explorer, værktøylinjer også merker du av den.

den blir ikke avinstalert, men den kommer ikke opp lenger.

Skrevet

Fikk samme meny linja tidligere en gang etter jeg instalerte msn plus! ved "next - next" metoden. Prøvde også å kjøre adaware, men det funka ikke. Så jeg avinstalerte plus´en kjørte adaware igjen, og instalererte den på nytt. Men huka da vekk alle de tinga som vi ikke vil ha :)

- Chris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...